Tu jesteś: Strona główna » TopTruck » Koncepcja sieci

Koncepcja sieci

Konpecja sieci Top Truck Service opiera się na czterech filarach:

          I.      Wizualizacja warsztatu. Buduje pozytywny wizerunek warsztatu na rynku lokalnym dzięki rozpoznawalnej marce o ugruntowanej pozycji międzynarodowej.

         II.      Wsparcie marketingowe. Dotyczy między innymi promocji skierowanych do uczestników sieci Top Truck a także  do klientów sieci Top Truck. Dla uczestników sieci dostępny jest przede wszystkim program lojalnościowego TruckClub, który oferuje warsztatom zrzeszonym w strukturach sieci możliwość gromadzenia punktów za zakupy dokonane u dystrubutorów Groupauto Polska  (na liniach produktowych biorących udział w programie lojalnościowym).

Każdy uczestnik sieci otrzymuje produkty identyfikacji rynkowej:

       III.      Szkolenia. Szybki postęp technologiczny, jaki ma miejsce przy rozwoju konstrukcji pojazdów samochodowych, zmiany w ustawodawstwie prawnym regulującym gałęzie gospodarki związanej z usługami w branży motoryzacyjnej  wymuszają na pracodawcach, jak i pracownikach warsztatów ciągłe podnoszenie kompetencji zawodowych.

 

      IV.      Wsparcie techniczne